Subscribe:

Labels

16 sty 2012

1.

Witam,

domyślam się, że jest to blog, który zalicza się do kategorii 'popularne', ale to nie powstrzymało mnie przed otwarciem go, a co lepsze, dodawaniem nowych postów, w zależności od ilości wolnego czasu. [takie są przynajmniej wstępne założenia, a co z tego wyjdzie? trudno powiedzieć]



Przechodząc do sedna, blog będzie obracał się w tematyce sportowej, no dobra, uogólnijmy, będę pisać o piłce kopanej, a z biegiem czasu, mam nadzieję, że do dyskusji dołączą również osoby odwiedzające. I wszyscy wspólnie stworzymy tego bloga. Będę się starać umieszczać moje przemyślenia dotyczące ciekawszych informacji na ważne i te mniej ciekawe ciekawostki ze świata futbolu, czyli tematów powinno być całkiem sporo.

Może jakieś słówko o mnie, zacznę od tego, że jestem długoletnim fanem czerwonej strony Manchesteru i nie będę tego umniejszać w niektórych postach, więc nie dziwić się jeżeli dużo postów będzie właśnie o United. Jestem z tej ładniejszej części Polski, czyli z Pomorza. Piłką interesuję się odkąd tylko pamiętam. Mało tego, samo zainteresowanie to za mało, oddałem jej się cały, tyle lat spędziłem kąpiąc piłkę, tyle przebiegłem kilometrów, tyle bramek, ach, ale nieważne, nie bądźmy sentymentalni.

Także nie zniechęcajcie się po pierwszych postach, gdyż początki bywają trudne, a prawdziwą potęgę buduje się 'sezonami'.

Pozdrawiam, Łukasz.



Tu podaj tekst alternatywny


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...