Subscribe:

Labels

22 mar 2012

FIFA vs. PES

Witam,

dziś temat dość luźny i tak jak mi ktoś z komentujących ( komentarze bardzo mnie cieszą i motywują do dalszej pracy :) ) podpowiedział, temat, przy którym można podyskutować. Czyli odwieczny spór graczy i fanów wirtualnej piłki kopanej.


Spór toczy się o to, która gra jest lepsza, bardziej realistyczna i dostarcza większych emocji. Odkąd pamiętam wszystkie fora i strony poświęcone obu seriom pękały w komentarzach fanów, którzy spierali się, obrzucali błotem i wyzwiskami siebie nawzajem. Podawali wiele powodów, dla których właśnie PES jest lepszy od FIFY i odwrotnie.

Ja osobiście uważam, że Japończycy z KONAMI w ostatnich latach obniżyli loty i stracili swoją przewagę nad konkurencją z EA. Ostatni PES, w którego mi się najlepiej grało był oznaczony nr 6. FIFA z kolei wygląda coraz ładniej, gra się coraz lepiej i do nowej edycji nie można mieć większych zastrzeżeń. PES dalej ma przewagę jeżeli chodzi o edycję gry przez graczy, pozwala tworzyć patche i miliony różnych dodatków, które umilają grę. FIFA z kolei ma ogromną licencję, dzięki czemu możemy zagrać praktycznie każdym zespołem z każdej ligi. Polscy fani na pewno dali w tym roku wielkiego minusa dla twórców zza oceanu, bo zabrakło naszej 'kochanej' Ekstraklasy..

Ja osobiście grałem w obie gry, w sumie gram co roku, kiedy owe gry wychodzą, żeby porównać na co warto wydać pieniądze i poświęcić trochę czasu. Oto moja ocena obu serii oznaczonych nr 12:

FIFA: 9/10
PES: 8/10




A Wy, co wybieracie i dlaczego?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...